Monday, October 31, 2011

Chrysler 300C

Chrysler 300C


Der Chrysler 300C um 5,7 Liter V-8 Motor mit Strom erzeugen können bis zu 360 PS starken IS voraussichtlich im Jahr 2010 300C geliefert werden. Der neue Motor kann mehr Leistung auf 30 PS mehr als die aktuelle Generation Liter-Engine 3.5 Bieten. Der Motor in das Fahrzeug der nächsten Generation mit 8-Gang kombiniert werden sollten, ist es unwahrscheinlich Ziel. Alle Will der Chrysler 300C normalem Radstand von 120 cm betragen. Die Länge, Breite und Höhe des Basismodells IS 196,8 cm, 74.1 cm und 58,9 cm bzw.. Das Leergewicht des Modells der nächsten Generation wird £ 4.251, während das Bruttogewicht des Modells 5500 £ werden. Der Chrysler 300C Is The Performance-Version des V8-Motors 300c Um in den 2010 Chrysler 300C montiert werden Will Leistung liefern bis zu 360 PS mit Winkelgeschwindigkeit des Jahres 5150 rpm und 389 Nm Drehmoment Jahr Winkelgeschwindigkeit von 2000 RPM.


Chrysler 300C



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1 comment:

  1. I can't speak for assembly, but Harbour inldcues indirect labor costs in his sheet metal stamping report So, more indirect labor would result in more hours per vehicle in his "History of Stamping Labor Productivity--Hours per Vehicle" June 2, 2005 report. It’s still apples and oranges. Our committee gives a presentation when Ron Harbour visits; I have his complete and latest report.I think the real story of the latest Harbour Report is not talked about often enough. GM’s vast improvement from 1998 to 2004 in “North American History of Total Hours Per Unit – (Assembly, Stamping, Powertrain)” is phenomenal. In 1998, GM required 46.52 hours per vehicle of labor. In 2004, GM required 34.33 hours per vehicle of labor. That’s a 12.19 hour improvement. In 1998, Toyota required 30.25 hours per vehicle of labor. In 2004, Toyota required 27.90 hours per vehicle of labor. That’s a 2.35 hour improvement. Percentage-wise GM improved 26.2% while Toyota improved 7.8%--that’s 3 times more than Toyota. GM might not be the best yet, but in an industry where continuous improvement is paramount, they are rapidly narrowing the gap and will pass Toyota if the historical trend of that 6-year span continues. I think it’s still a little early to count GM out of the game. Anyone have any thoughts about this?

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